torsdag 19. juli 2012

Hagen tar form

For de som kjenner meg så er jeg ikke akkurat kjent for å ha grønne fingre. Så når det har stått på med oppussing så har hagen vært et oversett område. Det vil vel igrunn si at fra 2007 frem til nå i 2012...

Men mye er gjort, drenering, ny vannledning, og de siste ukene ganske iherdig graving for å få frem skjønnheten som hagen fortjener. Eller kanskje det er den hagen jeg fortjener :P


Slik så det ut bak garasjen før jeg begynte.

Gammelt tørkestativ sto det der også.

Men dette har det nå blitt forandring på nå. Det har tatt sin tid med gravemaskin og forskaling etc. Men nå begynner det hvertfall å se bra ut.

Her er det lettere å se hvordan hagen henger sammen.
 Der gravemaskinen står skal det bli kjøkkenhage, det legges duk og grus oppå. Muren er også laget ben, slik at jeg skulle få flat plen, om jeg er fornøyd? HALLELUJA! sier jeg bare!
Forskaling på plass og en kan se hvor plenen gikk før.
Her skal det bli en platt og trapp ned til skiferplatten. Kommer ikke over at hagen er FLAT, den har aldri vært det nemlig, alt har bare vært helling, og skulle en sitte i en stol på plena så satt en alltid "sjupåhalvåtte"

Ingen kommentarer: