søndag 20. mai 2012

Solfyllt helg

Vi gikk opp på hytta på fredag, Henry, jeg, Otilie, Edvina og Demi. Vi kom frem i 20 tiden. Jeg hadde sett for meg en rolig helg foran peisen og en god bok.

Men når man har en kjæreste som ikke har ro i ræva så skjer det både ett og hitt på ei helg. Det begynte uskyldig med vedklyving av noen stranger som lå utenfor.

Selvsagt hadde vi glemt endel vitale saker og ting så jeg gikk ned igjen for å handle og bære opp disse.

Ut på tur aldri sur :P
Men han måtte jo ha mer å gjøre så da ble det fjerning av kratt ned mot vannet, også fant jeg båten min! Den er blå og litt rar, trenger et nytt årefeste og et par årer. Henry mente at kanskje en elektrisk propell hadde gjort susen... Jaja vi får se :)

Skipper Vorse
Og hva gjør man egentlig med småkratt? Jo en lager gjerde såklart :D Det ble mange turer opp og ned lia for å hente småkvist og små trær, selje er et undervurdert gjerdematrial! De fleste bruker nok pil til slikt, men på fjellet tager man hva man haver :)



Utedoen er jo ikke akkurat lekker da :P

Otilie inspiserer åpningen til stien ned til båten.
En kan tydelig se at Knutsen he jobba :)

Kjekt å se at det blir bra på hytta.

Også gikk vi jo litt bananas og satte opp staurer for å lage til lavvo. Håper på å få denne ferdig i sommer engang. Kjekt å være på hytta, kom att både solbrent og trent. Ikkje verst :) Også at det var sol hele helga var jo helt genialt!

Ingen kommentarer: