fredag 21. september 2012

Student, igjen....

Jeg trodde egentlig at mine dager som student var over, men det var helt til Elin (stesøstra mi) nevnte et spennende studie på Høyskolen i Molde: Tverrfaglig fordypning i psykososialt arbeid. Så på 12 dager hadde jeg skaffet praksisplass og herja vilt. og jaggu kom jeg inn også! 

 Så her sitter jeg da, med 1000 sider i pensum, ved godt mot og gruppeoppgave som planlegges levert allerede 1. desember (1,5 måned før fristen) Takk og lov at jeg har studieteknikken inne :D

 

Viktig med belønning også, så her vanker det en Crispobit for hvert kapittel jeg har kommet gjennom, samt en crispo etter at jeg har laget med en oversikt over kapittelet. Fikk litt noia her om dagen og lurte på hvordan jeg skulle få tid til alt, men etter at jeg tok frem kalkulatoren og delte antall sider på uker, ble jeg beroliget. 80 sider i uka er tross alt overkommelig. Men med jobb, praksis og familie etc etc så kan det fort bli litt overload. Prøver å holde motet oppe hvertfall!!



Ingen kommentarer: