torsdag 13. desember 2012

Nytt styre i JCI og Nasjonalkongress

Det er alltid litt spenning knyttet til høsten i JCI Molde, det er mye som må på plass og det er viktig å få på plass styre før Generalforsamlingen.

May Sissel, Randi, Cecilie og Reidar
Og jaggu gikk det ikke bra i år også. Det var gledelig å få May Sissel i sjefsstolen. Dyktig dame!
Iver og Henry
Her er det igjen klart for Nasjonalkongress og Henry overrasket hvertfall meg. Han har vært skeptisk til JCI, men på kongressen ble han veldig engasjert og lurte på hvordan han skulle bli medlem. Da var jeg rask med å huke Iver og vips så var han på scena :)
Brownies og is
God mat ble selvsagt servert, ikke at jeg husker hva jeg fikk, men det var hvertfall godt!

Marie, meg, Henry, Iver, Cecilie og Randi
I de sene nattetimer må en selvsagt ta det legendariske bildet, Torgeir var for trøtt til å bli med. Sånn går det med somlekopper :D

Ingen kommentarer: