tirsdag 25. september 2012

Nytt Inngangsparti

Aner ikke hvor lenge jeg har pratet om dette inngangspartiet, 
men det er nok til det kjedsommelige, men nå er altså arbeidet igang. 
Og selvsagt må jeg legge ut noen flotte Før bilder :)
Heldigvis hadde jeg endel bilder fra fronten,
 men selvsagt ikke sånn veldig midt på.

 Men en ser da igrunn hvordan det har vært likevel.

 Er veldig fornøyd med parkeringsplassen her, så med et nytt inngangsparti i tillegg ser jeg taksten stige noen hakk til.

 Gleder meg til det blir ferdig!

 Så da får vi se da,  hvor lang tid det tar med ADHD Snekkeren min. Skjønner ikke helt hva jeg gjorde før jeg traff Henry :P Men nå er det slutt på nisseløsninger hvertfall! Greit å ha noen som vet hvordan det skal gjøres!


 Fort gjort å røske av taket.

 Planlegger og herjer i stigen.


 Sånn så det ut i morgest, så får vi se da hvor lang tid dette tar. Burde vel egentlig ha isolert fra utsiden nå som det er lett tilgjengelig men 30 000 har jeg ikke til å ha på ny bordkledning og isolasjon. Så vi får isolere fra innsiden istedet. (Stikker fingrene i ørene og nekter å høre på de som sier en burde gjøre det nå.) Jeg skal da alltids gjøre det nå om jeg hadde hatt penger.


Ingen kommentarer: