fredag 20. juli 2012

2. etasje Ferdig

Det er så deilig og endelig være ferdig med 2. etasjen. Jeg begynte jo å rive i Juli 2011. Og den var ferdig 30. april i 2012. Det tar lang tid med oppussing når en holder på alene. Jeg har fått mye hjelp her og der selvsagt men mye har jeg gjort selv. Den siste måneden ble ganske heftig med tanke på arbeidstimer og ikke minst hjelp. Henry kom inn i bildet og som snekker var det kjærkommen hjelp.

Veggen er revet og soverommet er blitt spisestue

Rester fra baderomspanelen ble bakdropp.


Vasken og kranen er brukt om igjen.

Panelen har jeg satt opp selv.

Leietager og snekker nyter champagnen.

En del av stuen har blitt soverom.

Gangen har fått et skikkelig ansiktsløft.

Kjekt at skapet forsvant.

Digger den svarte veggen.

Dusjnisjen ble helt som jeg hadde tenkt.

Kunsten min har havnet på veggen.

Digger fargen på gulvet.

Ny peis, men den er ikke blitt montert enda.
Herlig å være ferdig, så nå er alle leilighetene ferdig oppusset, da er det bare resten igjen :P Har både hage, platting, kjellerstue og nytt inngangspart på lista over "to do" Men vi får se hva som kommer først og sist.

Ingen kommentarer: