torsdag 6. august 2009

Hagen min




Hagen min er altfor stor for lille meg, så tak og lov for at jeg har leieboere :D Men i det siste så har jeg holdt på oppe i hjørnet der hvor jeg har merket med rødt.

Hagen er vel mer å beskrive som en jungel, bare kaos! Men en får da ta det litt etter litt :DBare for å illustrere litt....


Det tok litt tid å komme meg inntil muren så jeg fikk satt opp reisverket kan du si...


Men det gikk da til slutt...


Penger er det jo også smått med så paller og pallekarmer kommer godt med :D

Så til høyre for uteplassen kunne jeg faktisk tenkt meg å ha høner... Men jeg vet ikke, kanskje det bare blir stress? Jeg reiser jo endel bort i helger og slikt En ting er jo å ta med seg Dennis :P

Men jeg skal sjekke litt og se hva jeg finner ut :D det er mest med tanke på vær og vind at jeg er litt sånn skeptisk...

Ingen kommentarer: