fredag 5. juni 2009

17. Mai

Været var upåklagelig, både cape og varme ullskjorter fikk være hjemme. Det smakte både med is og brus og ballong og alt annet som hører 17. mai til.


Hvor jeg har greid å lagt bunadskoene mine det må Gud vite, for jeg fant dem hvertfall ikke. Jeg gikk derfor i noen høghæla trange sko og var igrunn ødelagt i beina allerede før jeg nådde frem til barnetoget. Så da jeg skulle opp til pappa å spise suppe, ble det gullfargede crocs som måtte frem. Men som det vises på bildet så matcher de ganske bra til kystdrakt i allefall :PDet var en befrielse og kunne ha på shorts og t skjorte og danse villt i sentrum sammen med Molde Soul Children. Jentene holdt et forrykende tempo og det var kjekt å være med, kanskje litt overgira voksen, men det ville sett tet ut om jeg ikke ga alt!

Ingen kommentarer: