fredag 14. november 2008

En annerledes jul



I 2006 var første julen jeg skulle være uten jentene og jeg var da på desperat jakt etter noe å gjøre. Heldigvis er jeg ganske god på å "google" og fant til slutt det jeg lette etter ved å skrive "things to do at christmas, except drinking red wine alone and thinking sorry for my self"

vel det var kanskje ikke akkurat det jeg skrev, men ganske nært i allefall.

Det falt seg nemlig slik at i London så har de et opplegg i julen som er i 7 dager. De gjør om bygninger til hjem for de som bor på gata, det er 7500 frivillige som deltar og det er utrolig gøy!



Jeg har aldri smilt så mye i hele mitt liv! Det er definitivt den beste julen jeg har hatt!

Og belive it or not! Det er nå to år siden og jeg skal nå dra igjen!!!

Flybilletten er bestilt og den kom på ca 2000 kr og i går så bestilte jeg meg overnatting. Det blir på Picadilly hostel. Mitt i kjernen av London.

Inngangen ligger like ved Picadilly theatre

Det er 24 timers betjent resepsjon, bra standard og renslig! Tro meg jeg har bodd på endel shabby steder! Og det er ikke ønskelig å dra dit igjen!Og ikke minst så har jeg min egen seng :)

Foreldrene mine er ganska freaked på at jeg skal dra, de mener nok at jeg heller burde bli hjemme enn å dra til London.

Men så lenge Kjelle synes det er OK, ja da reiser jeg :D

Ingen kommentarer: