mandag 28. april 2008

I disse eksamenstider...

Utrolig hvor mye mer spennende det er å være ute eller strikke når en egentlig burde skrive oppgave gitt... Så nå som det har vært så utrolig flott vær har vi satt opp gjerdet. Vel det var vel igrunn Kjelle som gjorde det da.


Gjerdet ble kjempeflott :)

Porten ut av hagen























Inngangen til hagen.









 .... jeg malte leikestua, fikk litt hjelp av Kjelle til å male oppå taket da... Otilie fikk leikestua av min bestefar, han har bygd den fra grunnen av. Flott plass for ungene og utfolde seg :)


Jeg satt på nettet og lette etter inspirasjo da jeg kom over gardengirl som er ei sprelsk dame som bor i forstaden og som er veldig opptatt av å produsere sine egne grønnsaker og lagde garden beds, og siden jeg har en far som har mange pallekarmer så benyttet jeg meg av å ta med meg noen derfra.
Jeg fyllte opp med grus over en planteduk, ugress liker jeg hvertfall ikke!









Ingen kommentarer: